20090528

You're watching TV I stay up all night

Rutiin käib pinda. Tõsiselt.

Mina ei tea enam. Ühest küljest on kõik nii, teisest küljest hoopis teistmoodi. Ma tahan selgust. Sest niimoodi on raske. See teeb katki.

Aga tegelikult ma olen õnnelik. Palju toredaid inimesi on. Ning palju-palju toredaid asju on juhtunud. Ma pean neid hindama. Siis läheb tuju ka paremaks.

Tahan sooja ilma. Tahan kleidi selga panna ilma sukapüksteta. Sest talv võiks juba ära kaduda. Saagu üle. Varsti tuleb uuesti, aga praegu mingu ära.

Tobe postitus. Elame üle. YEAH!


Take what you want
My head is full
Take what you need
My price is good
You want it all
I've seen it once
I've seen it all

6 comments:

mirsu said...

kle Su blogiküsitlus tõestab, et Su lugejatel on alati kõht täis

BLOCKER said...

samas on kõik nolifid :D

andero said...

kle ja ärme emotse / ärme OLE NUKRAD no ütleme nii
A KLE üldiselt ja siin on liiga palju suuri lausealgustähti ja kirjavahemärke ja ma ei tea IT'S LIKE I DON'T KNOW YOU ANYMORE
sry

BLOCKER said...

hahaha...lets emome koos

andero said...

WHAT ei

BLOCKER said...

WHY NOT?

im gona emo nüüd