20090531

Circle around me now baby it’ll be ok

Ma tahtsin minna Katriniga ratastega sõitma. Tobe prantsuse keele kirjand rikkus kõik ära. Samas minu laiskus ka. Keegi ei keelanud mul seda juba kolmapäevaks ära teha.

Käisime täna Elvas tund aega päevitamas...järjekordne impulsiivne idee minu emalt...aga tore oli. Vanamees meie lähedal, kes suitsetas ja vahtis, aga polnud. Saagu üle.

Eile oli huvitav. Pidin saama Katriniga kokku, et järjekordselt paar tundi mõttetut juttu rääkida, aga tee peal helistas mulle vana sõber oma sõbraga ja ma olin enne Madlile helistanud, kes oli Marisega ning siis lõpuks oli meil suur-suur seltskond koos, kus keegi ei tundnud eriti üksteist. Aga igatahes me saime kuue peale kokku 13 krooni ning see võimaldas meil kaks odavat šokolaadi osta.

Talendijahis mängis poiss korraga suupilli ja akordionit. Fierce. (Jah, ma vaatasin täna...aga esimest korda see hooaeg -.-)

Mirsuga öösel kell ma-ei-mäleta-täpselt-mis-kell-aga-päris-hilja-oli-juba msnsis oma probleemidest ja rõõmudest rääkida on hea.

Katrin ei peaks eriti muretsema oma paukuristaatuse pärast. Me ikka <3 sind.

Üldse on mul nii mmm.. sõbrad.

Meie 4 ringi kavatsevad ükskord mänguasjamuuseumisse minna. Hetkel on asi otsustatud kahe ringi poolt, aga ehk jõuab kätte aeg, mil kaks ringi saavad seda ideed jagada ülejäänud kahe ringiga ning happy end vms.

Ootan homset... 29 kraadi pidi tulema..karm..KLEIT WITHOUT SUKAPÜKS!
Aga ma ei oota homset sellepärast, et selle superkuumusega inglise ja informaatika tunnis passida, vaid ühe muu põhjuse pärast. Ma loodan, et ma ei pea pettuma.



and i feel like i'm being eaten
by a thousand million shivering furry holes
and i know that in the morning i will wake up
in the shivering cold

and the spiderman is always hungry...




Cause we all go downtown sometimes
Somehow baby we’ll beat this mess

2 comments:

andero said...

no räägi ära pettusid vä

BLOCKER said...

KLEIT WITHOUT SUKAPÜKS....CHECKED!