20090523

days away i can still feel you

Te EI kujuta ette, kui nolifilt saab oma päeva veeta. Check this out: ma panin terve päeva 1000-tükilist puzzlet kokku (kulmutants)...yeah!
Aga ma ei saanud valmis...see tegelikult raske ka, päriselt kohe.

Ma olen täna terve päeva söönud. Muidugi kui välja arvata puzzle kokkupanemist põrandal lösaki maas. Nii et kokkuvõttes olen ma täna kahjustanud oma silmi, rühti ning kehakaalu.
Aga vahet pole.

Mängisin kitarri ka. Sain uue laulu selgeks ning mõtlesin ise ka ühe asja välja...wihiii! Midagi tarka sai ka tehtud. Homme pean vene keele torture'i ära tegema, nii et ma suren, nii et ärge siis imestage. Pekki, annab karmimat ja mõttetumat teksti kirjutada -.-

Igatahes, ma sain Anna Regina kirja lõpuks kätte! Nii armas...kirjutasin kohe vastu, aga arvatavasti läheb margi ja ümbriku ostmisega nii kaua aega, et kiri aegub ning ma pean uuesti kirjutama...

ups

No comments: