20090601

Red white green white neon wheel

Hahahaha....Andero nõudis uut postitust. I will do it for him...Tegelikult olen hakanud viimasel ajal rohkem kirjutama, pole ise ka kindel, miks ma seda teen. Algselt pidi see blogi olema täiesti pühendatud Blockerile, aga....läks teistmoodi...Ta polnud eriti huvitav..

Tänane informaatika tund oli põnev..algselt pidime kuhugi jalutama minema, aga seal õues oli minu ja Katrini jaoks liiga palav ja liiga insects-full ilm. Seega saime kahekesi loa minna kooli tagasi arvutiklassi videosid vaatama...haige...Katriniga Youtube'i ei tasu minna..ega mina parem pole -.- Sobime kokku.

Ülejäänud päev oli PALAV. Õnneks sai käia KLEIT WITHOUT SUKAPÜKS'ga. See oli tore. Ma nägin välja nagu vanaema. Aga mulle meeldis ikkagi. Õnneks selle kleidi eelis on see, et ta on tehtud materjalist, mis ei palavastu.
Mirsu nägi välja nagu haldjas oma kleidiga.

Ülejäänud päev oli suht mõttetu. Õpetajatel ka suva juba. Polnud midagi eriti teha. Poleks seda arvestustenädalat, oleks kõik parem juba..kolm arvestust, siis saab raskem osa läbi. Ekskursioonile saab ka minna..bussiga sõita ja kummikomme süüa ning naerda ning muuseumides käia (KATRIN'S FAVOURITE) ning õhtul lõkke ääres seltskonnaga kitarri mängida ja laulda. Mõnus.

Käisime täna Madliga jälle Panges. See tõmbab meid nagu magnetiga..Ma oleks leppinud ka Creppiga, aga ma olen rahul, et me lõpuks Pange kasuks otsuse langetasime. Võtsime 29 KRAADISE PALAVUSEGA TŠILLINUUDLID....haiged tüübid...mul oli pärast nii palav, et sõin Madli joogist järelejäänud jäätükid kõik ära..Aga kelneri-accidente, mida meil tavaliselt just Panges palju juhtub, seekord ei tulnud...Võib-olla oli asi tingitud sellest, et seekordne kelner oli naissoost..

Kesklinnas oli Lastekaitsepäeva tähistamine. Kõik kohad olid tittesid täis. Ning neljandal vahetunnil poodi minnes oli kõige palavam, mul oli asju täis topitud kott seljas, mul oli ÕUDNE pissihäda, kõht tühi ning lõppude lõpuks ei suutnud ma poest midagi ära osta, nii et terve vahetund läks pekki. Aga elame üle.

Pärast küsisime Oliveriga Keskerakondlastelt õhupalle. Nad olid kõik hirmus viisakalt riides ning ütlesid meile, et me oleme tubli poiss ja tubli tüdruk. Üks neist nägi välja täpselt nagu BUSSIJUHT. Selline tüüpilise bussijuhi näo ja olemisega.

MA TUNNEN KAASA GEO EKSAMI TEGIJATELE! EDU!

4 comments:

monika said...

Tekstid on pikemaks läinud ja postitused tihedamaks, kas võib järeldada et toimub areng? Ja kui, siis kuhupoole?
HMM
Ma mõtlen selle üle täna öösel, kui ma põletuste tõttu magada ei saa.

BLOCKER said...

hmm...areng toimub paremuse poole..ma loodan..

aitäh, et minu peale mõtled

kalli

head ööd!

andero said...

WERKRLWDLWRWL kuhu te ekskursioonile lähete? ma ikka ei saa üle sellest et ma see aasta ei saand KUHUGI :S:S:S:S:S:S::S ainult viljandisse ja see oli ka ainult teatrireis

BLOCKER said...

Lähme Lahemaale muuseumitesse ja lõkke äärde...(kulmutants)