20090605

Come back and shake me, take me in your arms

I haz Oliveri kalkulaator.

Täna oli mate arvestus. Suht pange läks.

Ajaloos oli õpetaja toonud halvaad, marmelaadi ning sefiiri. Mulle meedldis! (kulmutants)

Eilne õhtu oli supermmm..väga nagu filmis hetk jälle. Nagu filmis õhtu..rohkem, kui ainult hetk oli. Väga hea, et teatud inimesed said tuttavaks. Üks asi vähem, mille pärast muretseda.

Ema tõi Rootsist superpalju supersoolast lagritsat. Aaaah, see nii hea!

Minu sugulane Monika kirjutas oma blogis, kuidas talle meeldib The Horrorsi laul ''Sea within a sea''. Tahtsin kommenteerida, et mulle meedlib ka, aga esimest korda minu blogiajaloo jooksul läks vist mingi blogivärk igatahes pange, nii et ma ei saanudki kommenteerida. SO SAD.
Eile oli isegi orx maas. See oli nii rahutukstegev. Tõsiselt, ma ei osanud pärast enam midagi teha, kui nägin, et terve orx on omadega pekkis. Suht hale.

2 comments:

monika said...

OMFG SA MAINISID MIND, MUL ON FEIMIIIII!!!! JES

Goblin said...

Palgeilt pudenevad pärlid,
hõbedane nutt,
vaikselt kostub pilvepõuest
tähistaevajutt