20090607

Heaven restores you in life

Ma lamasin voodis ning kuulasin muusikat. Pool tundi vaatasin, kuidas aku väheneb ning jägisin seda triipu, mis näitab, kaua laul on käinud. Ainiti vahtisin. Ning seda kõike ma teen selle asemel, et homseks prantsuse keele arvestuseks õppida. Teeks ma siis midagi tarka, aga EI, Marit mängib lolli ja ei tegele millegi targaga ning hakkab seda suurena oma elus kahetsema. Tõotab tulla helge tulevik.
Ma olen nii vastutustundlik.

*väljavõte vestlusest minu emaga*

M: Hahaha, oli ju naljakas?
E: Eee..mhm...
M: Selle üle võiks pool tundi naerda, eks?
E: ...

Ma ostsin täna juba REFRESHMENTS'e ekskursiooniks valmis. Siis ma ei ehmata müüjaid ära selle tonni toidukogusega, mida ma korraga ostes teeksin. Ikka väikesed kogused korraga, lõpus saad ikka oma vajatud hulga kätte.
(Sobiv koht ütlemaks: ''Kes senti ei korja, see krooni ei saa.'')
(Pekki, see ei läinud mitte kuidagi kokku -.-)

Igatahes, homme peab oma kapist tonnide kaupa asju koju vedama, et saaks teisipäeval seda mitte teha ning võtme pühalikult tagastada koolile.

Käisin eile tuttavate juures saunas. Neil on maja taga tiik ning sinna sai kaks korda sisse hüpatud..väga mõnus oli..ma loodan, et nüüd haigeks ei jää..see oleks TOBE

We speaks about travel
Yeah, we think about the land
We smile like all people
Feeling real tan
I could take you places

2 comments:

silvia said...

IT TOOK A LIFE SPAN WITH NO CELL MATE
A LOOOONG WAAAAY BACK
SAYING, HEEEY, WHY CAN'T WE LOOK THE OTHER WAAAY

andero said...

oota kus sa eksursioonile lähed
a ka kas sul on ikka THE ONE & ONLY mpman või