20100628

tervemeelsus liked your photo

täna öösel keegi sinust just näeb und
täna öösel keegi kondab sinu unes
vaid sinu jaoks on kuskil keegi mõeldes, et kuhu sa jääd?
kuhu sa jääd?
vaid sinu jaoks on kuskil keegi hea.

täna öösel keegi kuskil otsib sind, kuid ei leia
sinu silmi, sinu lõhn ja sinu hääl
et sinu jaoks on kuskil keegi mõeldes, et kuhu sa jääd?
kuhu sa jääd?
vaid sinu jaoks on kuskil keegi hea.


Damn, ikkagi on kuidagi kurb selline olukord, kui pole kedagi. Po-po-poke her pa-pa-pathetic face.

Ma igatsen Madlit ja Grindet ka : (
Remont võiks juba läbi olla... Oi, kuidas ma elama alles hakkan, kui see lõpule jõuab!

Mingid lollakad mõtted ja tunded (i hate this word/ma vihkan seda sõna) [ma proovin oma eestingshit (haha, in-your-face-word!) natuke piirata] on tekkinud, millest ma mitte hekkigi aru ei saa. See käib pinda, sest ma olen nii väsinud kogu aeg millelegi mõtlemisest. Tahan, et pea tühjaks saaks. Oleks aeg juba selleks.

3 comments:

mirsu said...

ma igatsen ka neid : (

mirsu said...

kuule ma sain alles nüüd aru, et pealkiri on minuga seotud : D

BLOCKER said...

hihihihihihi :R