20100318

uued tegijad popimaastikul

Pärast mingi teatud töö tuupimist hakkavad sellega seotud sõnad mul kummitama. Sellepärast ma täna nõusid kuivatades korrutasin kogu aeg peas ''gastrulatsioon'' ja magama minnes ''ribonukleotiidid, ribonukleotiidid''. This is not great.

Eile oli MASSIVE päev. Täna halvem. Ühe loogika järgi võttes peaks siis homme ka massive tulema, teise loogika järgi aga veel halvem... (plz, esimene võimalus!!)
Pluss ega ISEENESEST nüüd küll midagi ei toimu, lihtsalt peab tegema midagi selle jaoks! -.-

Lasteaia, millest ma hommikuti mööda lähen, ümber on suuuuuured lumepallid, nii et see näeb välja nagu keegi oleks laste lumememmed kokku ühte hunnikusse ajanud. Selle tõttu naeran ma alati, kui lasteaiast mööda lähen ning selle tõttu vaatavad inimesed mind imelikult. Üldse ma naeran tihti tänavatel, k.a. siis, kui ma üksi olen, ning suurem protsent vastutulijatest ei suuda seda aktsepteerida. Nagu FOR WHAT?! Saa üle, las ma naeran, mis see sinu asi on.

Täna olid juba asfalt väljas!! In ohter words I CAN MOVE! Lumega astun kaks sammu, aga edasi
jõuan ainult max 5 cm, sest takistusjõud on suurem minu tööst. Negatiivne töö... YEAH, füüsika!

uu-u-u-uu
yeah~~

Kellena näisid sa teel
teisi ei kohanud ammugi veel
ma olin ootamas, sa tulid taas
jalad me lahti saime siis maast
uuooo-oo jalad me lahti saime siis maast x2

Oled mu aare, põgene siia
siis ma tean, kuhu järele tulla
ja kui ma tean, kuhu tulla
siis ma tean, kus oled sa
uuooo-oo siis ma tean, kus oled sa

5 comments:

madli said...

jaaa ma ka ei saa aru, miks ma ei või lihtsalt üksi tänaval naerda (või naeratada, mida iganes).
ja oleks siis ainult tänaval, Elise küsis täna mitu korda, miks ma suvaliste asjade peale naerma hakkan :D

monika said...

ooooo sind kummitab ka see lugu väääääääääääää?

PILVEDE EMBUSES
SINA JA MINA
KOHTUMISPAIK ON SEAL
KUS OLED SINA

BLOCKER said...

YEAH X2

lauralauralaura said...

eeeeeeeeöööööörrrmm......
oleksin väga õnnelik, kui ma seda ei ütleks, aga noh....

võis juhtuda nii, et zlv oli 1 õhtu minu juures ja siis me kerget viisi nagu öösel, kui kõik magasid, siis me läksime youtube'i ja õppisime "homme 18" pähe (vokaal+liigutused+emotsioonid ja näoilmed)..

:D

BLOCKER said...

haha, me tegime seda juba järgmisel päeval, kui need välja tulid! ^^