20100329

Take second best

Ametlikult on minu jaoks KÕIGE nõmedam tegevus remondi juures akrüüli toppimine OSB-plaadi vahedesse. Ausalt, selle tegemise jooksul jõudsin ma vihast lõhkeda vähemalt ∞ korda. Isegi trepiaugu kohal kahe väga ebastabiilse puuvärgenduse ja kõikuva redeil peal värviuimasena lage värvida on hulga toredam. Lõpuks see akrüülivärk vist solvus mu vihastumiste peale, sest ta plahvatas. Terve sein oli seda täis...
[ning mu juustes on lahustipõhine kruntvärv; ma ei ole huvitatud lahusti kallamisest pähe (näkku sai seda niigi topitud), ning selle tõttu peavad mu juuksed ise tulema toime värvi väljakasvatamisega]

Ametlikult tekkis mul kevadetunne siis, kui ma eelmine nädal õuest vaipu kloppimast koridori sisse tulin ning nägin oma naabri ukse kõrval olevat kasti, mille peale oli trükitud FRUITMASTERS. Vähemalt on see originaalsem kevadetunnetamisekogemus kui linnulaulu kuulamine.

Ametlikult on minu jaoks väga mõnus igavusest lahti saamise võimalus vahvlite küpsetamine, samal ajal Placebo kuulamine ning lihtsalt istumine... soovitan!

Ametlikult on mu blogi pollile vastanud 12 inimest, mis on nagu VAU, sest ma arvasin, et seda värki loeb ainult ~4 inimest või nii...

(btw, kui sa bastard arvad, et sa võid lihtsalt haigeks jääda või reisile minna või whatsoever, siis EI VABANDA VÄLJA, sa tuled kooli!)

You don't wanna hurt me,
But see how deep the bullet lies
Unaware that I'm tearing you asunder
There's a thunder in our hearts, baby
So much hate for the ones we love?
Tell me, we both matter, don't we?

2 comments:

madli said...

aga äkki saab üks inimene mitu korda vastata :D
mitte et ma su rõõmu rikkuda tahaks, ja ma ise vist polegi vastanud

silvia said...

mina küll kuulan linnulaulu ja olen ebaoriginaalne :D